آجیل مخلوط شور مانع رشد سلول های سرطانی می گردد

کدام آجیل را انتخاب کنیم؟ گردوی تازه با پوست شفاف اما کم رنگ و یا گردوی خشک که در هنگام تکان دادن آنها نباید صدا ایجاد کند.

بهتر است از کدامیک اجتناب شود؟ گردوهای تازه مرطوب یا خیلی سفید و گردوهای خشک که هنگام تکان دادن صدا ایجاد می کنند.

چگونه آجیل را نگهداری کنیم تا خواص آن بدون تغییر بماند؟ تازه آنها به راحتی خراب می شوند و می توانند به مدت 5 روز نگهداری شوند. خشک شده، در جای خشک و خنک نگهداری می شود، آنها تا 5-6 ماه دوام می آورند.

بهترین انجمن های تغذیه کدامند؟ یک بشقاب اسپاگتی با ماهی، یک سالاد آیسبرگ و یک سالاد میوه با آجیل مخلوط شور مانند سالاد، گلابی و گردو یا همان عسل و گردو معروف.

خوردن آجیل به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم، فواید زیادی برای سلامت قلب دارد. آجیل حاوی اسیدهای چرب غیر اشباع و تعدادی مواد مغذی دیگر است.

آجیل

آجیل همچنین می تواند به عنوان یک میان وعده عالی حساب شود، زیرا ارزان هستند و به راحتی قابل نگهداری هستند و هر جا که می روید با خود حمل می کنند.

یکی از معایب آجیل این است که برخی از آنها ممکن است کالری بالایی داشته باشند، بنابراین مهم است که اندازه وعده های آنها را کاهش دهید. با این حال، خوردن آجیل به جای تنقلات کمتر سالم راهی برای کمک به رعایت یک رژیم غذایی سالم برای قلب است.

چگونه خوردن آجیل به قلب شما کمک می کند؟
تحقیقات نشان داده است که خوردن آجیل به وفور سطح التهاب مرتبط با بیماری قلبی و دیابت را کاهش می دهد.

پیروی مداوم از یک رژیم غذایی سالم شامل آجیل می تواند منجر به موارد زیر شود:

  • بهبود سلامت عروق
  • کاهش التهاب مرتبط با بیماری قلبی
  • کاهش احتمال ایجاد لخته های خون که می تواند منجر به حملات قلبی و سکته شود
  • کاهش احتمال فشار خون بالا
  • کاهش خطر مرگ زودرس ناشی از بیماری قلبی

کاهش سطح کلسترول ناسالم، به ویژه کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم (معروف به کلسترول “بد”) و تری گلیسیرید، که می تواند شریان ها را مسدود کند.
چه چیزی ممکن است آجیل برای قلب مفید باشد؟
آجیل منبع خوبی از پروتئین است. اکثر آجیل ها حاوی حداقل برخی از مواد مفید برای قلب زیر هستند:

چربی اشباع نشده. اگرچه دلیل آن به طور کامل شناخته نشده است، اما تصور می شود که چربی های “خوب” موجود در آجیل، چه تک غیراشباع یا چند غیراشباع، سطح کلسترول بد را کاهش می دهند.