آویشن کوهی کرمانشاه منجر به مرگ موش های منطقه شد

گیاه معطر مناطق معتدل، در جنوب فرانسه فراوان، در آشپزی و داروسازی استفاده می شود، دم کرده آویشن پروونس، Thymus vulgaris، چه ساده و چه همراه با سایر مواد، برای مصرف آویشن خوشایند و موثر است.

آویشن کوهی کرمانشاه نوشیدنی قوی و معطر می دهد. به علاوه، این یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن تمام مزایای سلامتی گیاهان معطر است.

با دستور العمل چای گیاهی آویشن و همچنین خواص دم کرده آویشن برای سلامتی و نکاتی برای بهترین استفاده از آن آشنا شوید. اطلاعات دارویی در این مقاله جهت اطلاع رسانی است، در صورت بروز مشکلات سلامتی با پزشک مشورت کنید.

در صورت بیماری، خستگی عمومی یا حالت تب، مصرف 3 فنجان دمنوش آویشن در روز توصیه می شود، البته بدون این که بیش از 7 روز مصرف شود.

دم کرده آن نوشیده می شود، اما غرغره کردن آن قبل از نوشیدن، مخصوصاً برای تسکین گلودرد می تواند جالب باشد.

از زمان به زمان، دوزها را می توان تا 30 گرم آویشن در لیتر افزایش داد.

آویشن سرشار از مواد موثره است، اما اثر آن بر سلامتی عمدتاً به دلیل وجود تیمول، یک ضدعفونی قوی، ژرانیول، یک ضد قارچ و ضد ویروس قوی، لینالول، یک ضد قارچ و ورمیفیوژ قوی و کارواکرول، یک مسکن طبیعی است. .

همچنین سرشار از اسانس ها، فلاونوئیدها (اپیژنول، لوتئولول و غیره)، ویتامین C، کلسیم، منگنز و ویتامین K است.

آویشن

آویشن یک گیاه دارویی است که به ویژه در تسکین پاتولوژی های تنفسی و گوش و حلق و بینی موثر است. در تسکین سرفه و گلودرد ناشی از بیماری هایی مانند برونشیت، سیاه سرفه، آنژین، عفونت گوش، جنب و غیره موثر است. در ارتباط با تزریق زنجبیل، حتی موثرتر است.

با خواص ضد ویروسی، ضد میکروبی و ضد عفونی کننده خود، یک درمان طبیعی ایده آل برای مبارزه با بیماری ها و ویروس های زمستانی است: آنفولانزا، سرماخوردگی، رینیت، نازوفارنژیت و غیره.

این به التیام ناراحتی های کره ریوی کمک می کند: آمفیزم، آسم، تب یونجه و غیره.

آویشن به دلیل خواص ضد عفونی کنندگی و ضد قارچی آن که به تسکین التهاب کره حفره دهان کمک می کند، معروف است: التهاب لثه، حفره ها، بوی بد دهان، استوماتیت، زخم های دهان و غیره.

آویشن همچنین برای سیستم گوارش مفید است، به ویژه به دلیل خواص ضد اسپاسم آن، به تسکین بیماری های گوارشی بد مانند نفخ، اسهال، نفخ شکم، کولوپاتی و غیره کمک می کند. همراه با دم کرده زردچوبه، حتی موثرتر است. در برابر زخم هلیکوباکتر پیلوری موثر خواهد بود.

آویشن در طب سنتی برای تسکین برخی از بیماری های پوستی و آسیب شناسی های پوستی به ویژه به دلیل اثرات ضد ویروسی، ضد میکروبی و ضد عفونی کننده آن استفاده می شود.

این می تواند شرایطی مانند: میکوز، زخم، گال، درماتیت، کوپروز، تبخال، زونا، میکوز، نیش حشرات، پدیکولوز و غیره را تسکین دهد.