استفاده از نخ پلی استر چینی در بکسل کردن کامیون

محصولات نخ دوخت پلی استر در پوشاک و بسیاری از بخش های دیگر استفاده می شود. نخ های خیاطی پلی استر طیف رنگی وسیعی دارند.

نخ پلی استر چینی خیاطی که اغلب در پیراهن ها، تی شرت ها، لباس های زیر زنانه و مردانه، حوله ها، حوله های حمام، لباس های شنا و بیکینی ترجیح داده می شوند، می توانند در پارچه های سبک بافته و بافتنی نیز استفاده شوند.

نخ های خیاطی پلی استر تنها در صنعت پوشاک استفاده نمی شود. نخ های خیاطی پلی استر در ملافه، لحاف و اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان، پرده و همچنین در دوخت کیف، کمربند، چادر، برزنت، کرست و پارچه بادبانی استفاده می شود. نخ دوخت پلی استر به دلیل مقاومت بالا در برابر نور بیشتر در ساخت پرده ارجحیت دارد.

از آنجایی که کارایی دوخت نخ های خیاطی پلی استر بالا است، بسیاری از مدل سازها از این نوع نخ در محصولات پوشاک خود استفاده می کنند.

نخ های خیاطی پلی استر که درزهای بسیار صاف و ظاهر دوخت خوبی دارند در برابر اشعه ماوراء بنفش، اصطکاک و دمای بالای اتو نیز مقاومت بالایی دارند.

نخ

محو شدن و کدر شدن رنگ در نخ های خیاطی پلی استر دیده نمی شود. نخ هایی که تفاوت رنگی ایجاد نمی کنند از انواع نخ هایی هستند که به راحتی می توان از آنها در لباس های بیرونی از پارچه های ابریشمی استفاده کرد.

تغییر شکل آسان رشته ها به سفتی خمشی و پیچشی تعیین شده توسط ظرافت رشته ها و هندسه آنها در نخ بستگی دارد. در نخ های بافت دار، رشته ها در هر پیکربندی هندسی چیده شده اند و ساختاری غیر محکم ایجاد می کنند.

بنابراین، آنها در حرکات نسبی یکدیگر دخالت نمی کنند. این به ساختار نخ و در نتیجه ساختار پارچه، قابلیت کشش و کشیدگی بهتری می دهد.

علاوه بر این، فرآیند بافت نیز نرمی نخ ها را تضمین می کند. با نرم شدن نخ، فاکتور بافندگی افزایش می یابد، مشروط بر اینکه سایر پارامترها ثابت باقی بمانند. افزایش حجم نخ یکی دیگر از عواملی است که بر روی قابلیت پوشش تاثیر می گذارد.