استفاده از پودر گوشت برای به دام انداختن موش های صحرایی

برای سهولت در تبدیل گوشت به پودر گوشت پس از خشک شدن، آن را به صورت نوارهای ریز در برابر دانه های گوشت برش دهید.

گزینه های زیر برای خشک کردن گوشت موجود است:

  • خشک کردن در فر: حدود 60 تا 70 درجه سانتیگراد به مدت 10 تا 12 ساعت
  • خشک کردن در آبگیر: در سطح متوسط، حدود 6 ساعت
  • خشک کردن توسط آتش: چندین ساعت تحت نظارت مداوم
  • خشک کردن در هوا: فقط در شرایط آب و هوایی بهینه (10 تا 12 درجه سانتی گراد و رطوبت کمتر از 75 درصد) به مدت چند هفته
  • (افزودن نمک باعث تسریع خشک شدن در هوا می شود).
    خرید آبگیر: آبگیری WMF (AMZ-Link)

نکته: اگر دستگاه آبگیری دارید، می توانید آن را در نصف زمان خشک کنید. علاوه بر این، آبگیر نه تنها برای خشک کردن گوشت، بلکه برای خشک کردن میوه و سبزیجات (میوه خشک، سبزیجات خشک) نیز قابل استفاده است.

گوشت را با هوا روی توری سیمی خشک کنید تا از هر طرف جا باشد و رطوبت از آن خارج شود. پس از خشک شدن، گوشت تیره تر شده و قوام سفت تا شکننده ای دارد.

پودر

اگر گوشت را در فر خشک می کنید، در فر را کمی باز بگذارید. این اجازه می دهد تا مایع تبخیر کننده بهتر از گوشت خارج شود. بهتر است بگذارید یک شب خشک شود.

تولید پودر گوشت در هاون برای درست کردن پودر گوشت از ژله، از هاون استفاده کنید. فرقی نمی کند ملات سنگ داشته باشید یا ملات چوبی.

برای تولید پودر گوشت وگان ابتدا به جایگزین های گوشت وگان نیاز دارید. اگر اینها را می توان خشک کرد، می توانید از آنها برای تهیه پودر گوشت وگان استفاده کنید.

پودر گوشت را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد. به دلیل ماندگاری طولانی آن (حتی بدون یخچال)، یک غذای واقعی برای بقای طبیعت و همچنین برای پیشگیری از بحران غیرنظامی مانند آماده سازی است.

پس از خشک شدن و ذخیره سازی، می توان آن را همانطور که هست خورد، به عنوان افزودنی گوشتی به خورش ها تبدیل کرد یا بیشتر فرآوری کرد.

پودر گوشت خشک به تنهایی واقعاً یک تجربه طعمی نیست. از طرف دیگر، گوشت خشک شده مانند گوشت گاو یا بیلتانگ طعم بسیار خوبی دارد و می توان بلافاصله آن را مصرف کرد.

برای تبدیل گوشت پودر شده به غذای جویدنی و مغذی، می توان آن را به پمیکان تبدیل کرد.