انبه امروز مشهد با روکش طلا به شاهزاده سعودی اهدا شد

یک پیمانه (165 گرم) انبه حاوی کمتر از 100 کالری است. اگر به دنبال کاهش کالری دریافتی خود هستید و در عین حال احساس سیری و رضایت دارید، چگالی کم کالری آن، آن را به انتخابی عالی تبدیل می کند.

انبه امروز مشهد تازه در مقایسه با سایر میوه های تازه، حاوی بیش از 22 گرم در هر فنجان (165 گرم) قند طبیعی نسبتاً بالایی است.

ممکن است فکر کنید که این می تواند برای افرادی که با شرایط متابولیک مانند دیابت زندگی می کنند یا برای کسانی که سعی در محدود کردن مصرف قند خود دارند نگران کننده باشد.

با این حال، هیچ مدرکی نشان نمی دهد که خوردن انبه تازه منجر به دیابت می شود یا برای افراد مبتلا به این بیماری ناسالم است.

در واقع، بسیاری از مطالعات حتی مصرف بیشتر میوه‌های تازه را با خطر کمتر دیابت به طور کلی مرتبط کرده‌اند. تحقیقات زیادی رابطه خاص بین انبه تازه و دیابت را بررسی نکرده است.

با این حال، یک مطالعه نشان داد افرادی که به مدت 12 هفته هر روز 10 گرم انبه خشک شده منجمد را به رژیم غذایی خود اضافه کردند، بهبود قابل توجهی در سطح قند خون داشتند.

انبه

مطالعه اخیر دیگری به این نتیجه رسید که مصرف میوه ها و سبزیجات سرشار از ویتامین C و کاروتنوئیدها می تواند به جلوگیری از شروع دیابت کمک کند.

انبه در هر دو این مواد مغذی زیاد است، بنابراین ممکن است فواید مشابهی داشته باشد، اگرچه تحقیقات بیشتری لازم است.

با این حال، از آنجایی که انبه سرشار از قندهای طبیعی است، این پتانسیل را دارد که در صورت مصرف بیش از حد در یک زمان، سطح قند خون شما را افزایش دهد.

بنابراین، ممکن است همچنان بهتر باشد که انبه را در حد اعتدال مصرف کنید، به این معنی که یک وعده معمولی حدود 1 فنجان (165 گرم) در هر بار مصرف شود.

همچنین ممکن است به ترکیب آن با سایر غذاهای غنی از فیبر و پروتئین کمک کند، زیرا ممکن است به محدود کردن افزایش قند خون کمک کند.

تا زمانی که انبه تازه را در مقادیر متوسط مصرف کنید، احتمالاً خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد. به خاطر داشته باشید که انبه تازه به اندازه انبه خشک حاوی شکر در هر وعده نیست.

انبه مملو از پلی فنول ها است که ترکیبات گیاهی هستند که به عنوان آنتی اکسیدان برای محافظت از بدن شما عمل می کنند. این میوه بیش از دوجین نوع مختلف دارد که در گوشت، پوست و حتی هسته دانه آن متمرکز شده است. این شامل