اولین جای قاشق و چنگال از جنس پر بود که در موزه فرانسه نگهداری می شود

جا قاشقی اغلب به عنوان یک لوازم جانبی آشپزخانه نادیده گرفته می شود، اما به سادگی یک کار زشت نیست. استراحتگاه قاشقی عالی ابزاری بسیار کاربردی و ضروری برای آسان کردن زندگی در آشپزخانه است. چرا؟

حتی افرادی که واقعاً عاشق بودن در آشپزخانه هستند، دیوانه تمیز کردن نیستند، و جای قاشق و چنگال این کار خاص را آسان‌تر می‌کند.

به جای اینکه قاشق روکش شده با سس گوجه فرنگی خود را روی پیشخوان تمیز خود قرار دهید، می توانید آن را به طور مرتب در محل جای قاشق قرار دهید، بدون چکه، برای دفعه بعدی که نیاز به هم زدن دارید.

هنگامی که یک دسته دلچسب فلفل قرمز را در خارج از اجاق هلندی خود سرو می کنید، یک استراحت قاشقی خوب جایگزینی برای متعادل کردن ملاقه خود روی لبه یا دسته قابلمه می دهد، جایی که می تواند بیفتد و فلفل قرمز را به همه جای اجاق گاز، دیوارها، و کف.

جای قاشق

کارایی آن مهم است، اما جا قاشقی به دکوراسیون شما می‌افزاید. برخی از آشپزهای خانگی چندمنظوره ترین ابزار ممکن را می خواهند، در حالی که برخی دیگر ابزاری را می خواهند که جذاب باشد اما هنوز هم کار می کند.

برای استراحت قاشقی که می تواند چندین ابزار را به طور همزمان در خود جای دهد، به راحتی در فضای آشپزی شما جا شود، برای تمیز کردن آسان از ماشین ظرفشویی استفاده شود و با قیمت بسیار مناسب حلقه شود، با این مدل سیلیکونی ساده و کاربرپسند همراه باشید.

Don Baiocchi، وبلاگ‌نویس مواد غذایی و توسعه‌دهنده دستور غذای Paleo Gluten Free Guy، به راحتی ترکیبی از جای قاشق / نگهدارنده درب را دوست دارد، و او به‌ویژه این نسخه فولاد ضد زنگ iPStyle را ترجیح می‌دهد.

او می‌گوید: «تا زمانی که به این قاشق استراحت ندادم، هرگز نمی‌دانستم بعد از برداشتن آن از قابلمه، درب داغ را کجا بگذارم». “و اگر در قسمت زیرین درب تراکم وجود داشته باشد، ممکن است کثیف شود!” اکنون، او فقط درپوش را روی این پایه قرار می دهد تا فضای کار خود را تمیز نگه دارد.