بادام سنگی ربیع موجب ایجاد لکنت زبان در کودکان می گردد

آیا می‌دانستید که بادام برای سلامت قلب، فاقد گلوتن است، می‌تواند از اهداف مدیریت وزن حمایت کند و فوایدی برای سلامت روده دارد

فواید سلامتی بادام سنگی ربیع برای قلب برای همه قابل توجه است، به خصوص که بیماری های قلبی عروقی عامل اصلی مرگ و میر در میان مردان و زنان در اروپا است.

بادام در یک برنامه غذایی هوشمندانه قرار می گیرد. آنها سرشار از چربی غیراشباع 1 هستند و همچنین حاوی 3.5 گرم اسید لینولئیک در هر وعده 28 گرمی هستند که به حفظ سطح طبیعی کلسترول خون کمک می کند.

1. بادام در هر وعده 28 گرمی 3.5 گرم اسید لینولئیک دارد. اثر مفید با مصرف روزانه 10 گرم اسید لینولئیک به دست می آید.

روده انسان یا دستگاه گوارش (GI) به عنوان دروازه ای برای سیستم ایمنی ما عمل می کند، جایی که تقریباً 80 درصد ایمنی از آنجا شروع می شود.

تحقیقات آزمایشگاهی نشان می‌دهد، اما ثابت نمی‌کند که بادام ممکن است اثر پری بیوتیکی داشته باشد که ممکن است از دستگاه گوارش حمایت کند.

4 تحقیقات دیگر به این موضوع پرداخته‌اند که چگونه بادام، از جمله اشکال مختلف، ممکن است بر میکروبیوتای روده تأثیر بگذارد.

بادام

تحقیقات بیشتر و مطالعات بالینی انسانی برای تعیین اثر پری بیوتیک بادام، این تنها یک دلیل دیگر برای گنجاندن آنها در رژیم غذایی است. ناگفته نماند، یک وعده 1 اونس 4 گرم فیبر فراهم می کند که می تواند به طور قابل توجهی به سلامت دستگاه گوارش کمک کند.

بادام طبیعی کامل بدون گلوتن، همه کاره و همیشه خوشمزه است. بنابراین، برای کسانی که سلیاک دارند یا به گلوتن حساسیت دارند، بادام یک راه حل امتحان شده و واقعی برای زندگی خوشمزه و بی دغدغه است.

از بادام کامل طبیعی (یک میان وعده ستاره ای) گرفته تا بادام های ورقه شده، خرد شده و خرد شده (که به سالادها، چاشنی ها، دسرها، سبزیجات و موارد دیگر ترد و مواد اضافه می کند) تا کره بادام (که روی میان وعده ها پخش می شود یا برای غلیظ شدن اسموتی)، گلوتن گزینه های رایگان بی پایان هستند.

استفاده از آرد بادام در پخت، از نان گرفته تا کلوچه، به دستور العمل های شیرین یا خوش طعم شما طعم لطیفی می دهد که به طور طبیعی بدون گلوتن است. همچنین یکی از مواد مغذی ترین آرد موجود است.