با خرید کاشی ایفا طرح پاریس نیاز به فرش نخواهید داشت

همانطور که همه می دانید کاشی از نظر سهولت نظافت و امکان استفاده در تمامی مکان ها یکی از بهترین انواع به حساب می آید.

کاشی ایفا طرح پاریس های درشت (رداد بالا): ایین نوع فضایی از ظرافت را در مکان ایجاد می کند، اما به دلیل سهولت چسبیدن چربی و گرد و غبار به آن، تمیز کردن آن دشوار است.

برخی از مزایا و معایب کاشی عبارتند از:

  • مزایای کاشی
  • مقاومت در برابر آب و رطوبت، بنابراین برای کف آشپزخانه و حمام بسیار مناسب است
  • مقاومت در برابر فشار و شکست
  • سهولت استفاده و تمیز کردن
  • سهولت در چاپ انواع الگوها، اشکال، نقوش و رنگ ها روی کف سرامیک
  • قیمت آن متفاوت است و برای همه مقرون به صرفه است

مقاوم در برابر آلرژن ها مانند گرد و غبار و گرده، زیرا تمایل به جذب و برجسته شدن روی سطح خود دارد، بنابراین به راحتی حذف و تمیز می شود.

کاشی بسیار سخت است که ایستادن طولانی مدت روی آن را خسته می کند و این مشکل را می توان با پوشاندن مکان هایی که به مدت طولانی روی آن می ایستد مانند کف جلوی سینک آشپزخانه با یک تکه از آن برطرف کرد. فرشی که ایستادن روی آن راحت باشد.

کاشی

بسیار سنگین است که آن را برای طبقات بالا نامناسب می کند و در صورتی که تصمیم به نصب کاشی و سرامیک در طبقه فوقانی دارید، نیاز به معاینه حرفه ای دارید که یکپارچگی سازه و توانایی آن در تحمل فشار بیشتر را تایید کند.

کاشی های کف قهوه ای که با دیوارهای کرم یا خاکستری روشن مطابقت دارند. حتما رنگ کاشی را متناسب با رنگ دیوارها انتخاب کنید تا بتوانید خانه ای هماهنگ با رنگ های راحت و فضایی آرام داشته باشید.

با توجه به رنگ و شکل، به شما توصیه می کنیم هنگام نصب کاشی کف حمام، رنگ های تیره مانند آبی یا خاکستری را انتخاب کنید، زیرا به خوبی با وان سفید یا کرمی ست می شود.

هنگام نصب کفپوش حمام باید شیب 1% حفظ شود تا حریم جریان آب به داخل منهول حفظ شود تا از بروز رطوبت جلوگیری شود.

در مورد رنگ های سرامیک کف اتاق خواب، انتخاب کفپوش های سرامیکی پارکت مطلوب است، چرا که به دکوراسیون اتاق خواب دختران و کودکان نوجوان و نوجوان رنگ و بویی مدرن می بخشد.

همچنین با رنگ های زیادی از دیوارها و مبلمان همخوانی دارد که به شما هدیه می دهد. فضایی وسیع در انتخاب مبلمان مورد نظر برای اتاق خوابتان.