با رد بوی گلاب ربیع اصفهان پلیس ها موفق به دستگیری قاتل زنجیره ای شدند

گلاب در طب باستان به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گرفت، فواید آن هنوز در دوران مدرن کشف می شود.

گلاب ربیع اصفهان حاوی 10 تا 50 درصد روغن گل رز است. در صنعت زیبایی و پذیرایی و همچنین اغلب در مراسم مذهبی در سراسر جهان استفاده می شود. علاوه بر گلاب، روغن گل رز فواید زیادی نیز دارد.

روغن رز از تقطیر گل رز بدست می آید. معمولاً توسط شرکت ها تولید انبوه می شود. نسبتاً گرانتر است.

قبل از اینکه به نحوه استفاده از گلاب بپردازیم، اجازه دهید نگاهی به نحوه ساخت آن بیندازیم. ساده ترین روش، روش جوشاندن است.

می توانید گلوله های پنبه را در گلاب آغشته کنید و به آرامی روی پوست خود بمالید. این نه تنها سلامت پوست را بهبود می بخشد، بلکه می تواند به مبارزه با التهاب و آکنه نیز کمک کند.

همچنین می توانید از گلاب در آشپزخانه خود استفاده کنید. اضافه کردن چند قطره گلاب به نوشیدنی‌هایتان می‌تواند جذابیت بیشتری داشته باشد. همچنین می توانید به جای عصاره وانیل سنتی در پخت و پز خود از آن استفاده کنید.

گلاب

همچنین می توانید چند قطره گلاب به آب حمام خود اضافه کنید. می تواند اثر درمانی روی شما داشته باشد. گلاب همچنین می تواند پوست شما را نرم کند.

هنگام اتو کردن لباس‌ها، پاشیدن مقداری گلاب روی اتو بخار می‌تواند بوی لباس‌هایتان را بهتر کند.

همچنین می توانید از گلاب برای ایجاد بوی اتاق استفاده کنید. مقداری گلاب را در یک بطری اسپری بریزید و آن را روی پرده‌ها، ملحفه‌ها و سایر وسایل نرم اطراف خانه‌تان اسپری کنید. بنابراین، خانه خود را با طراوت طبیعی یک عطر زیبا پر خواهید کرد.

گلاب نسبتاً ایمن است. هیچ تحقیقی مبنی بر وجود اثرات جدی پس از مصرف/مصرف گلاب وجود ندارد. با این حال، اگر مستعد ابتلا به آلرژی هستید، ایده خوبی است که محتاط باشید. یک پچ تست انجام دهید و 24 ساعت قبل از استفاده از گلاب روی پوست خود صبر کنید.

وقتی نوبت به مصرف می‌رسد، می‌توانید مقداری مصرف کنید و هرگونه واکنشی را بررسی کنید. لطفا قبل از انجام این کار با پزشک خود مشورت کنید. برخی از واکنش هایی که گلاب می تواند ایجاد کند عبارتند از قرمزی، سوزش و احساس سوزش. اطلاعات خاصی در مورد دوز گلاب وجود ندارد. با هر بار استفاده می توانید دو تا سه قطره بخورید.