داشتن دمپایی طبی مخصوص خار پاشنه آرزوی کودکی بازیگر هالیوودی بود

ما همچنین چند دمپایی بچه گانه منتخب از Haflinger، Living Kitzbühel و دیگر تولیدکنندگان معروف را در محدوده خود داریم. اینها همچنین پاهای کوچک بالاترین سطح راحتی را ارائه می دهند و با مواد مخصوصا نرم و سازگار با پوست و جابجایی آسان مشخص می شوند.

پوشیدن دمپایی طبی مخصوص خار پاشنه با چسب یا کش مخصوصاً آسان است و در عین حال محکم نگه داشتن پا را بدون نقاط فشار ناخوشایند تضمین می کند.

بسیاری از دمپایی‌های ما برای سالمندان به راحتی پوشیده می‌شوند، حتی با تحرک محدود، به‌دلیل داشتن قسمت وسیعی از پا به داخل یا بست‌های Velcro در پشت پا.

با توجه به امکان پوشیدن آن ها از حالت ایستاده، مدل های دارای قسمت پاشنه باز باز برای مشکلات زانو، کمر یا مفاصل نیز مناسب هستند، زیرا نیازی به خم کردن زانوها یا استفاده از دست برای پوشیدن آن ها نیست.

برخی از دمپایی های ما برای سالمندان همچنین دارای کفی ضد لغزش و بسیار بزرگ هستند تا ایمنی و ثبات را در هر طبقه ای فراهم کنند.

دمپایی با کفی و برای شرایط خاص
ما همچنین محدوده‌ای داریم که به‌ویژه برای ویژگی‌های خاص پاهای بیمار، تغییر شکل یا درد برای پاهایی که طبیعی نیستند، طراحی شده است. تحت نام Varomed®، سازنده فلورت به طور خاص دمپایی هایی را در عرض های مختلف به فروش می رساند که به طور خاص برای انواع مختلف مشکلات پا طراحی شده اند.

علاوه بر بسیاری از مدل‌ها با پایه‌های کاملاً یکپارچه و شکل آناتومیک ساخته شده از چوب پنبه یا لاتکس، دمپایی‌هایی برای کفی نیز پیدا خواهید کرد. کفی های شل آنها به راحتی با دست خارج می شوند اگر ترجیح می دهید به جای آن از کفی های ارتوپدی خود استفاده کنید.

ما همچنین دمپایی هایی را برای پاهای دارای خار پاشنه ارائه می دهیم که به لطف پایه های بسیار نرم خود که از نمد یا فوم ساخته شده اند، بالشتک ملایمی را در ناحیه پاشنه پا ارائه می دهند.

علاوه بر این، ما همچنین دمپایی هایی برای پاهای با هالوکس والگوس در محدوده خود داریم که در ناحیه انگشتان پا جادار هستند. در برخی از مدل‌ها، یک درج کششی الاستیک در مواد بالایی در ناحیه پنجه کار می‌شود که به دمپایی اجازه می‌دهد تا به شکل بسیار انعطاف‌پذیری با شکل پا مربوطه در ناحیه جلوی پا سازگار شود.

برای پاهای بزرگتر، ما همچنین دمپایی های سایز بزرگ را در محدوده خود داریم. در میان آنها پرفروش ترین های بسیاری از تولید کنندگان محبوب ما وجود دارد که ما آنها را تا سایز 50 ارائه می دهیم.

علاوه بر این، دمپایی هایی برای پاهای پهن نیز پیدا خواهید کرد که یا دارای فضای ورودی مخصوصاً وسیعی هستند، یا از مواد انعطاف پذیر ساخته شده اند یا عموماً به سادگی برش داده می شوند.

دمپایی‌های ما برای پاهای باریک همچنین به پاهای ظریف بالاترین سطح راحتی و پایه محکمی را ارائه می‌دهند. به دلیل برش بسیار ظریف، بسیاری از مدل ها نیز چشم نوازی واقعی دارند.