دختری با مارچوبه خشک دندان هایش را جرم گیری کرد

مارچوبه خشک حاوی سطوح بالایی از اسید آمینه آسپاراژین است که به عنوان یک ادرار آور طبیعی عمل می کند، ادرار را افزایش می دهد و به بدن کمک می کند تا از شر املاح اضافی خلاص شود.

این به ویژه برای افرادی که از ادم (انباشته شدن مایعات در بافت های بدن) و کسانی که فشار خون بالا یا سایر بیماری های مرتبط با قلب دارند، مفید است.

این شاخه های بهاری حاوی یک ترکیب منحصر به فرد به نام اسید مارچوبه است که وقتی متابولیزه می شود، بوی مشخصی در ادرار ایجاد می کند.

مارچوبه جوان حاوی غلظت ترکیبات بالاتری است، بنابراین بوی آن پس از خوردن آن قوی تر می شود. مطمئن باشید که هیچ اثر مضری از ترکیبات سولفوریک یا بو وجود ندارد!

مارچوبه

در حالی که اعتقاد بر این است که اکثر مردم پس از خوردن مارچوبه این ترکیبات بدبو را تولید می کنند، افراد کمی می توانند بوی آن را تشخیص دهند.

رایج‌ترین نوع مارچوبه سبز است، اما ممکن است دو نوع دیگر را در سوپرمارکت‌ها و رستوران‌ها ببینید: سفید که ظریف‌تر است و برداشت آن دشوار است و بنفش که کوچک‌تر و طعم میوه‌تری دارد.

صرف نظر از نوع انتخابی، مارچوبه یک سبزی خوش طعم و همه کاره است که می توان آن را به روش های بی شماری طبخ کرد یا به صورت خام در سالاد از آن لذت برد.

چرا مارچوبه یکی از 15 غذایی است که برای خرید ارگانیک نیازی ندارید؟

برای حفظ آنتی اکسیدان ها، مارچوبه خود را برشته، کبابی یا تفت دهید. این روش‌های سریع‌پز و بدون آب، محتوای غذایی شگفت‌انگیز و قدرت آنتی‌اکسیدانی مارچوبه را حفظ می‌کند. نحوه انتخاب، تهیه، پخت و نگهداری مارچوبه را با نکات کاربردی ما بیاموزید.

مارچوبه یک سبزی بسیار مغذی با فواید سلامتی متعدد است. چه عاشق خوردن نیزه های سبز معمولی یا مارچوبه های بنفش یا سفید پر جنب و جوش باشید، آنها طعم، بافت و رنگ را به وعده های غذایی شما می بخشند. همین امروز از دستور العمل های مارچوبه سالم و مخلفات ساده مارچوبه ما الهام بگیرید!