روشویی کابینتی لومیکس دارای رقص نور می باشد

اگر می دانید کابینت شما چه ابعادی می تواند داشته باشد، می توانید انتخاب کابینت های روشویی احتمالی را به میزان قابل توجهی محدود کنید.

علاوه بر اندازه یونیت روشویی کابینتی لومیکس ، طراحی بدنه و جلوی آن برای خرید تعیین کننده است. مواد اولیه مبلمان حمام معمولا از مواد چوبی مختلف مانند ام دی اف یا تخته سه لا تشکیل شده است.

با این حال، پوشش سطح از مبلمانی به مبلمان دیگر متفاوت است و بر طرح رنگ غالب است. پالت رنگ برای اکثر واحدهای روشویی از Pelipal، Puris و Marlin از رنگ های براق مانند سفید قطبی یا آنتراسیت تا رنگ های چوب گرم مانند ترافل یا بلوط متغیر است.

خوب است بدانید: همه مبلمان حمام موجود در مجموعه ما به روشی سازگار با محیط زیست و پایدار تولید می شوند و دارای کلاس انتشار E1 هستند، بهترین طبقه بندی که در ساخت مبلمان وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی های یونیت های روشویی نحوه نصب آنها می باشد. آیا کابینت را می توان به تنهایی قرار داد یا دیواری است و از روی زمین شناور می شود؟

روشویی

روشویی آویز دارای چندین مزیت است. به عنوان مثال، حمام بزرگتر به نظر می رسد و تمیز کردن آسان تر می شود. با این حال، کابینت پایه باید با احتیاط روی دیوار چسبانده شود، که می تواند دشوار باشد، به خصوص با دیوارهای قدیمی در حال فرو ریختن یا دیوارهای سبک، و اغلب به متخصص نیاز دارد.

از طرف دیگر، اگر یک روشویی ایستاده را ترجیح می دهید، لازم نیست نگران نصب روی دیوار باشید و به سادگی می توانید آن را خودتان راه اندازی کنید.

کابینت های پایه دار اغلب جذابیت نوستالژیک دارند و اغلب برای حمام هایی با طراحی قدیمی، به سبک خانه های روستایی یا به سبک مدیترانه ای استفاده می شوند. با این حال، روشویی های ایستاده گاهی اوقات تأثیر می گذارند و به سرعت اتاق را زیر و رو می کنند.