شوید خشک کیلویی کلیه شما را شستشو می دهد

یک دسته شوید که ویژگی های خاص خود را دارد تقریباً حاوی 40 گرم 7 کالری است. یک پیمانه شوید که گیاهی بسیار غنی از نظر ویتامین های A و C است، تقریباً 40 درصد نیاز روزانه بزرگسالان به ویتامین C را تامین می کند.

به همین ترتیب، محتوای ویتامین A موجود در شوید 43 درصد از نیاز روزانه یک فرد بزرگسال به ویتامین A را تامین می کند.

شوید خشک کیلویی سرشار از ویتامین E، ویتامین‌های اسید فولیک و مواد معدنی پتاسیم، آهن، کلسیم و فسفر، سرشار از فلاونوئیدهایی مانند اسید فرولا، اسید کلر، اسید قهوه، آمین و اسانس است.

به خصوص محتوای بالای کلسیم باعث می شود شوید به عنوان جایگزینی برای شیر در نظر گرفته شود. یک وعده شیر گاو حاوی 117 میلی گرم کلسیم است، در حالی که یک وعده شوید حاوی تقریباً 208 میلی گرم کلسیم است.

شوید که به دلیل فوایدی که برای بدن به ارمغان می آورد به عنوان یک گیاه معجزه آسا تعریف می شود، در صورت استفاده صحیح می تواند در کاهش وزن نیز مفید باشد.

شوید

به خصوص هنگامی که از درمان شوید استفاده می شود، هم ادم و هم مواد سمی تشکیل شده در بدن دفع می شود و همچنین عملکرد منظم هورمون های تیروئید تضمین می شود و متابولیسم را قادر می سازد سریعتر کار کند.علاوه بر این، اثر ادرارآور شوید نقش فعالی در وزن دارد. ضرر – زیان.

شوید مورد استفاده برای درمان شوید باید تازه باشد. یک کاسه ماست، یک لیموترش و یک تاکستان شوید برای درمان شوید کافی است. شوید در آب سرکه خیسانده شده و کاملاً عاری از مواد خارجی است. ریز خرد می شود و آبلیمو روی آن می مالند و ماست را اضافه می کنند و مخلوط می کنند.

هنگامی که درمان شوید با یک لیوان آب گرم صبح ناشتا مصرف شود، سوزاندن چربی را تسریع می کند. از آنجایی که این گیاه دارای فیبر بالایی است، مصرف شوید قبل از غذا و هنگام غذا باعث افزایش احساس سیری شده و به کاهش وزن کمک می کند.

شوید که یک گیاه یک ساله است در تمام کشورهای جهان قابل کشت است. این گیاه که یک سبزی با آب و هوای گرم است معمولا در بهار و پاییز می روید.

شوید که عاشق خاک های غنی از مواد مغذی است در تمام فصول سال به جز مناطق و آب و هوای بسیار گرم و بسیار سرد قابل کشت است.

بذر شوید را می توان مستقیماً در مزرعه کاشت. قبل از کاشت بذر شوید، مزرعه باید از علف های هرز پاک شود. کاشت بذر با دست در هوای بدون باد انجام می شود.

در مناطق دریای اژه و مدیترانه، زمان مناسب کاشت شوید ماه مارس است. بعد از کاشت بذر باید به خوبی روی خاک فشار داده شود و خاک به خوبی آبیاری شود. تخم های شوید در عرض 7-21 روز شروع به جوانه زدن می کنند.