صادرات صنایع دستی ایران به دبی

برای صادرات انواع صنایع دستی ایران و آثار هنرمندان ایرانی به کشورهای حاشیه خلیج فارس و دبی با ما در ارتباط باشید.
هر کشوری با توجه به فرهنگ و آداب و رسومی که دارد، صنایع دستی خاص خود را دارد. ایران یکی از کشورهای بزرگ جهان در حوطه ارائه صنایع دستی می باشد. وجود فرهنگ های مختلف در کشور ما به همراه مردمانی خوش ذوق و سلیقه باعث شده است که صنایع دستی منحصر به فردی در داخل ایران تولید و عرضه شود. تا سال های اخیر صنایع دستی ایران بیشتر در داخل کشور عرضه می شد اما اکنون این صنایع با ارزش و بسیار فوق العاده در کشور های دیگر نظیر دبی نیز صادر می گردد و خریداران زیادی به تهیه آن علاقه مند هستند.

صنایع دستی ایران

همانطور که گفته شد در ایران هر شهر با توجه به فرهنگ و آداب و رسومی که دارد، صنایع دستی خاص و منحصر به فرد خود را دارد. صنایعی همچون بافندگی، ریسندگی، قالی و جاجیم و حصیر بافی، کوزه گری، سفالگری، گچ بری، پته کاری، ملیله کاری، رودوزی های سنتی، چرم بافی، صنایع دستی چوبی،سنگی، دریایی در شهرهای مختلف ایران رواج دارد. هر یک از این صنایع منجر به تولید محصولات بسیار خاصی می شود که نه تنها در ایران بلکه در خارج از ایران هم رقیب ندارد.

صنایع دستی صادراتی

در میان محصولات تولید شده در ایران و صنایع دستی بسیار مشهور، صنایعی که کیفیت بسیار بالایی دارند و در میان خریداران خارجی بسیار محبوب هستند، به صورت صنایع دستی صادراتی جدا شده و به کشورهای دیگر جهان صادر می شود. صنایع صادراتی ایران به دبی جزو مشهورترین صنایع دستی ایران محسوب می شود که بهترین صنایع ایرانی هستند.
منبع: صنایع دستی و چوبی ایران