فردی لیوان یکبار مصرف کاغذی 500 عددی را با بلیط لاتاری تعویض کرد

لیوان های پلاستیکی را می توان به عنوان نگهدارنده کمپوست آشپزخانه استفاده کرد. ته فنجان را ببرید و به صورت وارونه در کابینت یا انباری آشپزخانه خود قرار دهید. وقتی پر از ضایعات شد، آن را در توده کمپوست خود بریزید!

لیوان یکبار مصرف کاغذی 500 عددی را با خاک گلدان یا کمپوست پر کنید، مطمئن شوید که حدود 1 سانتی‌متر فضا در بالا باقی می‌ماند. بذرهای خود را در عمق توصیه شده برای هر گونه بکارید و هنگامی که جوانه زدند، فنجان را با دقت بردارید – مراقب باشید که ریشه های ظریف مزاحم نشوند.

به جای دور انداختن پارچ های پلاستیکی شیر در زمانی که خالی هستند، آن ها را ذخیره کرده و به تغذیه پرندگان تبدیل کنید. کناره های کوزه را ببرید و فقط قسمت های پایین و بالایی را به شکل مخروطی به هم متصل کنید.

آن را برگردانید و یک سوراخ کوچک به اندازه کافی بزرگ کنید تا پرنده در ته کوزه جا بگیرد. دانه ها را پر کنید و آنها را در باغ یا بیرون پنجره های خود آویزان کنید تا پرندگان را جذب کنید.

بطری‌های پلاستیکی، مانند بطری‌های دو لیتری نوشابه، پرده‌های گوجه‌فرنگی محکمی می‌سازند. قسمت بالای بطری را ببرید و فقط قسمت منحنی پایه را برای شما باقی می گذارد. آن را به زمین نزدیک گیاهان خود فشار دهید و انگورها را از طریق بطری ها ببافید تا در حین رشد از آنها حمایت کنید.

لیوان

بطری های پلاستیکی برای رشد عمودی سیب زمینی عالی هستند. تنها چیزی که نیاز دارید چند بطری پلاستیکی و مقداری ریسمان است که آنها را با آنها بچسبانید. پایین هر بطری را ببرید این قسمت بالای ردیف عمودی شما خواهد بود.

آنها را در یک خط مستقیم قرار دهید. ریسمان را از انتهای باز بگذرانید، آن را از دو طرف گره بزنید تا از لیز خوردن به سمت بیرون جلوگیری کنید و هر بطری را به بطری بعدی خود ببندید تا زمانی که به انتهای آن برسید یا تمام فضای موجود را با بطری ها پر کنید.

فنجان های پلاستیکی می توانند گلخانه ای آسان برای تهیه نهال ها ایجاد کنند. ته فنجان را ببرید و برای محافظت در برابر حشرات، حیوانات، باد، باران و غیره روی گیاهان جوان خود قرار دهید.

لیوان‌های پلاستیکی باغ‌های گیاهی عالی می‌سازند! درب ها را بردارید و ته هر فنجان را ببرید (یا با چاقو آنها را بکوبید). فنجان ها را با خاک گلدان پر کنید و گیاهان خود را بکارید.

سوراخ‌هایی را در کناره‌های هر فنجان برش دهید تا امکان رشد بدون ایجاد مزاحمت برای ریشه‌ها فراهم شود و در صورت عدم استفاده برای محافظت از آفات یا از دست دادن رطوبت، درپوش‌ها را تعویض کنید.

از فنجان های پلاستیکی می توان به عنوان گلدان گل مینیاتوری نیز استفاده کرد. کف فنجان را ببرید تا یک گلدان با سوراخ های زهکشی ایجاد کنید، آن را در خاک قرار دهید و گل یا سبزیجات خود را بکارید! همچنین می توانید به جای آن از یکی از این گلدان های خودآبیاری هوشمندانه استفاده کنید.