فرش 1500 شانه 12 متری که می تواند به قطعات کوچک تر تبدیل شود

مردم می خواهند خود را متمایز کنند و این را به دیگران منتقل کنند. تصور کنید که دائماً مجبور هستید به همه به طور لفظی توضیح دهید که قلمرو آنها از کجا شروع و به کجا ختم می شود.

چقدر طاقت فرسا! تقریباً 24/7 مشغول کار خواهیم بود. در عوض، از نمادهایی مانند حصار، خندق، دیوار و غیره استفاده می کنیم.

فرش 1500 شانه 12 متری خوب قدیمی شکل کهن الگویی از چنین محوطه ای است، زیرا تضاد آن با بقیه کف به طور خودکار مانعی را ایجاد می کند که توجه را به خود جلب می کند.

جایی که یک نفر حصیر گذاشته بود، برای بقیه مشخص بود که این منطقه اشغال شده است. ما انسان ها معمولاً به طور شهودی به چنین موانعی احترام می گذاریم، حداقل تا زمانی که ذهن تصمیم دیگری بگیرد.

مردم کوچ نشین نیز اولین کسانی بودند که فرش های خود را پهن کردند و در نتیجه احساس دیگری از خانه ایجاد کردند، حتی اگر مکان دائماً در حال تغییر بود. بنابراین فرش نوعی «تحریم قلمرو» و در عین حال نمادی از امنیت است.

فرش

علاوه بر این، محافظت و گرما را از زیرزمین طبیعی ارائه می دهد. اتفاقا ما امروز هم همینطور عمل می کنیم مثلا. ب. در یک پیک نیک یا زمانی که حوله حمام را در تعطیلات در ساحل پهن می کنیم.

امروزه ما بیشتر در خانه های دائمی زندگی می کنیم، بنابراین مرزها مشخص است. اما فرش همچنان نماد امنیت، گرما و حفاظت است و از آن زمان کارکرد دیگری به خود گرفته است، یعنی نماد وضعیت. هر چه متریال با ارزش تر باشد، تولید و موتیف پیچیده تر باشد، قیمت بالاتر بوده و هست.

اتفاقاً از چنین گنجینه هایی اغلب به عنوان تزئینات دیوار نیز استفاده می شد. به عنوان مثال، در منطقه من، ملیله‌های گوتیک باقی‌مانده و به‌ویژه ساخته‌شده از یک صومعه به طور منظم به نمایش گذاشته می‌شود. شما جشنی برای چشم ها هستید!

در حالی که در لندن هستید، می توانید مشهورترین فرش جهان را در موزه ویکتوریا و آلبرت تحسین کنید. گفته می شود که پنج بافنده به مدت سه سال روی این قطعه باشکوه کار کرده اند. دستور ساخت یک مسجد توسط شاه قرن شانزدهم صادر شد. فرش اردبیل شهرت جهانی دارد.