فروش صنایع دستی چوبی معرق در گیلان

فروش و عرضه ویژه صنایع دستی چوبی معرق با طرح های قرآنی و سنتی در گیلان آغاز به کار کرد.
شهر گیلان یکی از مهمترین شهرهای ایران است که صنایع دستی خاص و منحصر به فرد خود را دارد. یکی از صنایع دستی بسیار پر طرفدار گیلان، معرق کاری می باشد. این هنر که امروزه یکی از صنایع دستی مهم ایران از آن ایجاد می شود، نوعی کنده کاری به حساب می آید. معرق که همان در کنار هم قرار دادن قطعات کوچک و بزرگ ( چوبی، فلزی، شیشه ای، کاشی، چرم ) است، دارای انواع گوناگونی می باشد. معرق روی چوب پر طرفدار ترین نوع معرق است. انواع آینه و شمع دان، جا کتابی، جعبه های کوچک و بزرگ جواهرات، تخته نرد و حتی چیزهای دکوری و تزئینات خانمانه بوسیله این هنر ساخته می شود.

صنایع دستی معرق گیلان

در شهر گیلان با استفاده از بهترین نوع چوب افرا، زرشک، اقاقیا، توت و گردو، نارنج و کرات معرق کاری های بی نظیری طراحی می شود. این هنر در میان مردم گیلان بسیار حرفه ای پیگیری می شود و آثار هنری بسیار منحصر به فردی توسط هنرمندان گیلانی طراحی شده است. تمام محصولات معرق کاری روی چوب گیلان توسط شهرهای دیگر نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

خرید صنایع دستی معرق گیلان

بهترین صنایع دستی معرق گیلان را که از بهترین نوع چوب و با استفاده از ماهرترین متخصصان گیلانی تولید شده است، می توان به آسانی از فروشگاههای مختلف گیلان تهیه نمود. برای خریدارانی که نمی توانند به شهر گیلان رفته و به فروشگاههای این شهر دسترسی ندارند، می توانند به آسانی به سایت های فروش آنلاین مراجعه نموده و یا از محصولات روی سایت خرید نمایند و یا محصول مورد نظر خود را سفارش داده تا بصورت اختصاص برایشان طراحی شود.
منبع: صنایع دستی و چوبی ایران