فروش عمده صنایع دستی ایران

فروش عمده صنایع دستی ایران با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می شود.
در شهرهای مختلف ایران به دلیل وجود فرهنگ ها و نژادهای مختلف، هر شهر صنایع دستی منحصر به فرد خود را دارد. این صنایع دستی که در کارگاههای خاص و منحصر به فرد و یا به صورت خانگی تولید می شوند، تنوع بسیار بالایی دارند اما مسال مهمی که درباره آنها مطرح است، توجه به این نکته است که در سال های اخیر خریداران مجبور بودند جهت تهیه صنایع هر شهری به خود آن شهر بروند که این زمانبر و هزینه بردار بود. از این رو برخی از سایت های فروش آنلاین بهترین صنایع دستی شهرهای مختلف کشور را گلچین نموده و با نرخ بسیار مناسب در اختیار خریداران تمام کشور قرار می دهند.

صنایع دستی ایران

مهم ترین صنایع دستی که در ایران تولید می شود شامل انواع پته، ملیله، سفال گری ها، جاجیم، گلیم، رومیزی های سنتی، لوازم سفره هفت سین، پیکر تراشی، جلدسازی،چاقو،بامبو، نمد است که در کیفیت و طرح های بسیار خاصی تولید می شوند. این صنایع هر کدام در شهر خاصی از ایران تولید می شود، از این رو هر کدام تجلی آداب و روسوم و فرهنگ خاصی از کشور می باشد.

فروش صنایع دستی

صنایع دستی هر شهر بصورت فروشگاهی یا خانگی در خود آن شهر عرضه می شود و درآمد خوبی برای اهالی آن شهر دارد، اما همانطور که گفته شد این شیوه فروش مقداری کار را برای اهالی آن شهر سخت می نماید. از این رو بسیاری از تولید کننده ها صنایع دستی خود را از طریق سایت های فروش آنلاین با نرخ بسیار مناسبی عرضه می نمایند. خریداران می توانند از این طریق بهترین صنایع کشور را با نرخ بسیار مناسب به صورت عمده و خرده خریداری نمایند.
منبع: صنایع دستی و چوبی ایران