فریم عینک اکسیژن بر چشم گربه ای در خیابان انقلاب قرار داشت

رنگ های مشابه رنگ و ویژگی های پوست گرم شما را بیشتر برجسته می کند. هدف این است که پوست خود را با رنگ های مشابه با چهره خود تکمیل کنید بدون اینکه صورت شما غرق شود.

اگر رنگ پوست خنثی دارید، طیف وسیع تری از رنگ ها برای انتخاب دارید. این بدان معنی است که می توانید هر رنگی از فریم عینک اکسیژن را که دوست دارید انتخاب کنید زیرا همه چیز با رنگ پوست خنثی شما مطابقت دارد. حتی اگر می‌خواهید برای یافتن چیزی که دوست دارید آزمایش کنید، می‌توانید رنگ روشن‌تری انتخاب کنید.

هیچ اشکالی ندارد که بخواهید جوان تر به نظر برسید. این چیزی است که بسیاری از مردم در آن مشترک هستند. عینک مناسب نه تنها شما را جوان‌تر نشان می‌دهد، بلکه شما را با اعتماد به نفس نیز نشان می‌دهد.

عینک تعریفی از شخصیت و استایل شماست. این تجسم خلاقیت و سبک زندگی شماست. اگر فردی هستید که دوست دارید شیک باشید، عینک به شما کمک می کند ظاهر را کامل کنید.

می توانید از لنزهای طبی استفاده کنید یا فقط آنها را بپوشید زیرا از ظاهر آنها خوشتان می آید. در این صورت باید از تناسب عینک با فریم اطمینان حاصل کنید. برخی از لنزهای تجویزی ممکن است بیش از حد ضخیم باشند که با فریم‌های نازک‌تر مناسب نباشند.

پیدا کردن عینک مناسب برای صورت به فرم صورت شما نیز بستگی دارد. اگر به دنبال یک چارچوب خاص هستید، باید هدفی را که در تلاش برای رسیدن به آن هستید به خاطر بسپارید. در این صورت یکی از اهداف این خواهد بود که به دنبال عینکی باشید که شما را جوانتر نشان دهد.

فریم

اگر برای آسان کردن تلاش خود به الهام و راهنمایی نیاز دارید، پنج مرحله وجود دارد که می توانید دنبال کنید:

  • اندازه صورت خود را تعیین کنید.
  • فرم صورت خود را مشخص کنید.
  • مشخص کنید که می خواهید بر چه ویژگی هایی تأکید کنید یا پنهان کنید.
  • سبک عینک مورد علاقه خود را بشناسید.
  • در صورت لزوم لنزهای تجویزی صحیح داشته باشید.

صرف نظر از فریمی که برای خرید انتخاب می کنید، مهم است که از انتخاب خود راضی باشید. هیچ اشکالی ندارد که چیزی متفاوت بخواهید، به شرطی که از ظاهر آن راضی باشید. شما می توانید هر قدر که می خواهید خلاق باشید زیرا فقط خودتان بهتر از همه می دانید.

شکل صورت شما عامل مهمی در انتخاب عینک مناسب است. همیشه باید فریمی بخرید که با صورتتان متضاد باشد. شما می خواهید از تاکید بر شکل قاب به جای شکل صورت خود اجتناب کنید، زیرا این دو باید مکمل یکدیگر باشند.