لباس نوزاد مارک ادمک بر تن سگ برت پیت بود

دکتر متخصص سلامت و بیماری های کودک آیلین شیمشک: «نحوه لباس پوشیدن نوزادان و کودکانمان در تابستان شرایطی است که مادران اغلب دچار مشکلات و بلاتکلیفی هستند.

بسیاری از مادران از پوشاندن بیش از حد لباس نوزاد مارک ادمک به فرزندشان و عرق کردن او و یا کم پوشیدن لباس و سرماخوردگی می ترسند.

با این حال، باید مراقب بود زیرا پوشیدن بیش از حد باعث ایجاد بثورات می شود. توصیه می شود نوزادان زیر 6 ماه در تابستان در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرند.

برای محافظت از نوزادان در برابر اثرات مضر آفتاب و جلوگیری از تعریق آنها باید لباس آنها نخی باشد. باز هم، استفاده از شلوارهای پارچه ای بلند و نازک، پیراهن های نخی آستین بلند، نازک و کلاه های لبه پهن برای محافظت از ناحیه گردن و صورت بسیار مفید خواهد بود.

اما در مواردی که لباس یا سایه مناسب پیدا نمی‌کنند، باید مقدار کمی کرم با فاکتور محافظت در برابر آفتاب حداقل 30 به صورت و دست‌های نوزاد بمالند.

لباس

اگر نوزاد با وجود تمام این محافظت ها دچار آفتاب سوختگی شود، استفاده از کمپرس خنک روی قسمت آسیب دیده بدن مفید خواهد بود.

مدیر کل Bluekey Rıza Kılıç; نکاتی را در مورد مواردی که هنگام خرید لباس کودک باید در نظر بگیرید ارائه می دهد:

باید مراقب بود که تمام موادی که با پوست نوزاد و کودک تماس می گیرد برای سلامتی مضر نباشد. محصولات ساخته شده از مواد طبیعی باید ترجیح داده شوند.
محصولات دارای لوازم جانبی که حاوی قطعات کوچک هستند و در معرض خطر شکستن توسط کودکان هستند نباید ترجیح داده شوند. خطرناک است زیرا خطر بلعیدن توسط کودکان وجود دارد.

محصولات با یقه بسیار بسته هنگام پوشیدن آنها مشکل ایجاد می کند. به همین دلیل باید محصولات با یقه باز را ترجیح داد.
درزها و سختی قسمت های پشتی گلدوزی ها روی لباس خریداری شده بررسی شود. موارد بسیار سخت قطعاً نباید ترجیح داده شوند.

لباس کودکان باید بر اساس قدشان باشد نه سنشان. زیرا قد هر کودکی در یک سن یکسان نیست. کودک نباید لباس های خیلی تنگ بپوشد و آزادی حرکت نباید محدود شود.

شلوارهای زانو دوخته شده را نباید برای کودکان نوپا بخرید. از آنجایی که کمر کودکان استاندارد نیست، باید شلوار کش قابل تنظیم خریداری کرد.

هنگام خرید کفش باید کفش های آناتومیکی را ترجیح داد که مانع از رشد پا نشود. کسانی که جوراب‌هایشان کشش تنگ است باید ترجیح داده شوند.

برای نوزادانی که پوشک دارند باید لباس هایی انتخاب شوند که به راحتی باز شوند یا به راحتی در بیایند. از آنجایی که پوست نوزادان حساس است، ممکن است به مواد شوینده واکنش آلرژیک نشان دهند. بنابراین باید از شوینده های مخصوص لباس نوزاد استفاده کرد.

دستورالعمل های شستشو برای همه لباس ها باید رعایت شود. تنظیمات حرارت شستشو و اتو در استفاده طولانی تر از محصولات مهم است.

پس از برداشتن لباس نوزاد باید شسته شده و به همین ترتیب استفاده شود. هرگز نباید از گلوله و داروهای شب پره در زمان نگهداری استفاده کرد.