ماسک نانو پاک می تواند لکه های روی فرش را پاک کند

ظهور انواع مسری و عفونی بیشتر مانند دلتا و اومیکرون و زیر متغیر آن BA.2 ارزش ماسک های صورت را بیشتر افزایش داده است.

نتایج حاصل از این مدل نشان می‌دهد زمانی که تعداد تولیدمثلی (سطح سرایت ویروس) نوع دلتا 5 باشد، استفاده از ماسک نانو پاک تا زمانی که 80 درصد ایالات متحده تا ماه مه 2022 به طور کامل واکسینه شوند، از 16.7 میلیارد دلار از هزینه‌های اجتماعی، 2.9 میلیارد دلار جلوگیری می‌کند.

هزینه های پرداخت کننده شخص ثالث و 7.66 میلیون پرونده. هنگامی که تعداد تولید مثل نوع omicron 10 باشد، حفظ استفاده از ماسک صورت برای یک ماه دیگر پس از رسیدن به پوشش واکسیناسیون 70 درصدی در مارس 2022، از 1.5 میلیارد دلار هزینه های اجتماعی، 148.6 میلیون دلار از هزینه های پرداخت کننده شخص ثالث و 856000 میلیون مورد جلوگیری می کند.

دکتر پیتر هوتز، استاد و رئیس دانشکده ملی پزشکی گرمسیری، گفت: «واکسن‌ها جان انسان‌ها را نجات می‌دهند، اما به تنهایی برای رساندن جامعه ما به نقطه‌ای که بتوانیم با خیال راحت از نیازهای کووید-19 مانند استفاده از ماسک صورت رهایی پیدا کنیم، کافی نیستند. در Baylor و یکی از نویسندگان این مطالعه.

دکتر ماریا النا بوتازی، دانشیار دانشکده ملی پزشکی گرمسیری در کالج پزشکی بیلور و یکی از نویسندگان این مطالعه گفت: «نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه می‌تواند برای کسب‌وکارها از لحاظ اقتصادی مفید باشد تا استفاده از ماسک صورت را تهیه و تشویق کنند.»

ماسک
قیمت عمده ماسک تنفسی سه لایه پزشکی

. “نتایج همچنین اهدافی را برای هدف گذاری ارائه می دهند که در آنها می توانیم نیازهای ماسک را در داخل خانه رها کنیم.”

این مطالعه همچنین بر اهمیت استفاده از ماسک صورت در کل جمعیت تاکید می کند. هر چه این مدل جمعیت ایالات متحده را به گروه‌هایی (یعنی بزرگسالان و کودکان) تقسیم کند، ارزش ماسک‌های صورت بیشتر می‌شود.

این کار توسط آژانس تحقیقات و کیفیت مراقبت های بهداشتی (AHRQ)، موسسه ملی علوم پزشکی عمومی (NIGMS) به عنوان بخشی از مدل های شبکه مطالعاتی عامل بیماری های عفونی، بنیاد ملی علوم (NSF)، مرکز ملی پیشرفت علوم ترجمه (NCATS) مؤسسه ملی بهداشت و دانشگاه شهر نیویورک (CUNY) در حمایت از مؤسسه پاسخ به همه گیری (PRI).