مجسمه برنجی بودا بالرین

مجسمه ها از همان دوران قدیم نقش بسیار مهمی در خانه ها داشته است. در خانوادهای سلطنتی، مجسمه های برنجی عضو جدا ناپذیر آن خانه بوده است.همچنین امروزه هم بخاطر کیفیت و ماندگاری بالای مجسمه های برنجی بیشترین طرفدار خود را نسبت به بقیه جنس ها دارد. مجسمه های دکوری نقش بسیار مهمی در زیبایی و انرژی خانه دارند. يکی از این مجسمه ها، بودا است؛ که افراد زیادی در ایران آن را بخاطر انرژی و اعتقاداتی که دارند خریداری می کنند. مجسمه بودا، در اندازه‌ های کوچک و بزرگ ساخته می شود. همچنین این مجسمه، از چوب یا فلز(برنج، برنز و….) یا سنگ ساخته می‌شود.مجسمه برنجی بودا، در سایت فروش ما سایز های مختلفی و شکل های مختلفی دارند که هرکدام براساس اعتقادات فنگ شویی انرژی مخصوص خود را به خانه می دهند؛ در ادامه راجب چند نوع آن توضیح کوتاهی خدمت شما عرض می کنیم.

مجسمه بودا در حالت دراز کشیده یا خوابیده، که انرژی آرامش را به خانه شما می‌بخشد. مجسمه بودا خندان، درفنگ شویی نماد سلامتی و خوشبختی شما در خانه است. یا مجسمه بودا که طلا و سکه در دست دارد نماد سعادتمندی و ثروتمند شدن اهالی آن خانه است. در کل مجسمه بودا انواع مختلفی دارد که هرکدام در فنگ شویی نمادی دارند.

شايد برای شما سوال باشد که بودا اصلا چه کسی بوده است؟؟ گوتاما، به لقب بودا به معنی فرد روشن فکر است. که دارای درک بالا و درستی می باشد. بودا فرزند رئیس قبیله ای در شمال هند بوده است و دارای ثروت زیادی بوده اند. بودا چیزی از غم روزگار نمی دانست تا اینکه به سن جوانی رسید؛ که دو پیرمرد فقیر و بیمار را دید، که تحت تاثیر سخنان آن دو قرار گرفت. از ان لحظه به بعد، بودا تلاش های بسیاری کرد که بتواند بفهمد مشکلات مردم را چگونه حل کند. بعد از چندین سال بودا فهمید که با این کارها چیزی از مشکل مردم حل نمی‌شود و بعد از مدت زیادی که در جلوی نور آفتاب نشسته بود و فکر میکرد به این نتیجه رسید که به مردم بفهماند که مال دنیا هیچ ارزشی ندارد؛ به یکدیگر کمک کنند. بعد از گذشت چندين سال بودا از دنیا رفت؛ اما بسیاری از مردم طبق عقاید خود بخاطر خوبی هایشان آن ها را خدای خود می نامند و مجسمه ان را می پرستند.البته طبق گفته های قبلی بسیاری از مردم هم از مجسمه بودا برای انرژی خانه فقط استفاده می‌کنند. و این به دلیل پرستیدن بودا نیست. مجسمه های بودا، در ابعاد خیلی بزرگ در سراسر جهان وجود دارند. اما بزرگترین و زیباترین انها در کشورهای آسیا از جمله (چین، ژاپن، تایلند و..) ساخته شده است.

بالرین از لحاظ معنای به رقصنده باله گفته می شود. همان طور که می دانید باله نام نوعی رقص است. باله دارای حرکات پر جنب و جوش و شگفت انگیز است و بدین جهت از حرکات این نوع رقص ، به دلیل محبوبیتی که دارد ، در هنر مجسمه سازی الهام گرفته شده است. مجسمه بالرین برنجی گروهی از دختران رقاص باله را به نمایش می گذارد؛ که به دکوراسیون شما جلوه زیبایی و هنر می‌بخشد.

اکثرا این نوع مجسمه، بسیار ظریف ساخته می‌شود و به صورت مجموعه یا تکی به فروش می‌رسند.همچنین این مجسمه ها بر روی پایه قرار دارند که به راحتی روی سطح صاف قرار می گیرند. مجسمه بالرین برنجی نسبت به چوبی آن خاصیت نشکن دارند، و همچنین از نظر قیمت در دکوراتیو از ارزش بالاتری برخوردار هستند. شما می‌توانید از این مجسمه های برنجی زیبا بر روی میز تی وی یا تحریر، کنسول اتاق خواب، بوفه و هدیه به عزیزانتان استفاده کنید.

مجسمه برنجی بودا بالرین

مجسمه لک لک برنجی

مجسمه لک لک برنجی امروزه افراد برای بیان احساس و زیبایی خانه یا محل کار خود از مجسمه های دکوری با نقش های مختلفی مطابق با سلیقه خود استفاده می‌کنند. شاید شما، تا حالا بارها مجسمه های دکوری لک لک را در خانه بسیاری از آشنایان خود دیده اید. این مجسمه، علاوه بر زیبایی خاصی که دارد؛ همانند مجسمه بودا در فنگ شویی انرژی مخصوص خود را دارد. این پرنده به دلیل طول عمر طولانی ، نمادی از ماندگاری است. در افسانه های چینی باستان ، لک لک ها ارواح افراد عزیمت شده به آسمان را حمل می کنند. بدین ترتیب از نماد لک لک در فنگ شویی استفاده می شود تا انرژی یک زندگی طولانی ، نجیب و آرام داشته باشد که در نهایت روح انسان را به بهشت ​​سوق می دهد.

این مجسمه های دکوری، بهتر است از جنس برنج باشند. چون آلیاژ برنج، به شدت در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است. به همین دلیل در صنایع مجسمه سازی که برای ساخت محصول به این ویژگی ها احتیاج دارند بسیار کارآمد هستند. مجسمه های برنجی رنگ های مختلفی از جمله ،طلایی براق، طلایی مات، قهوه ای روشن و.. دارند. همچنین اگر شما از مجسمه های براق خوشتان می‌آید پیشنهاد ما به شما مجسمه های برنجی است چون فلز برنج رنگ براق تری نسبت به فلز برنز دارد. همچنین این فلز، بر خلاف کیفیت و زیبایی بیشتری که نسبت به برنز دارد؛ از قیمت مناسب و ارزانتری برخورد دار است.

مجسمه های برنجی، پس از مدتی بر روی آن ها گرد و غبار می شیند که بهتر است درباره تمیز کردن ان از نکات اصولی این فلز باخبر باشید. برنج، پس از مدتی لک دار و کمی رنگ ان تغییر می کند. برای اینکه درخشش مجسمه مانند اوایل خود شود باید پولیش یا پرداخت شود.

حالا که از تمام نکات مجسمه های برنجی اطلاع پیدا کرده اید؛ حتما دوست دارید یکی از این مجسمه ها را داشته باشید. بهتر است برای خرید مجسمه برنجی، به هر سایت یا فروشگاهی اعتماد نکنید. چون ممکن است به شما مجسمه ی را بفروشند که فقط یک لایه ی ان از فلز برنج باشد. برای اینکه از اصالت کالا مطمئن شوید؛ کافی است یک آهن ربا را به مجسمه نزدیک کنید، اگر آهن ربا به مجسمه نچسبید از برنجی بودن مجسمه مطمئن شوید.سایت فروش ما انواع مجسمه های بودا، بالرین و لک لک را در کیفیت بالا و ابعاد مختلف نسبت به بودجه هر شخصی ساخته است. همچنین شما می‌توانید از سایت ما با اطمینان کامل و قیمت مناسب که سایت معتبری است مجسمه برنجی مورد نظر خود را خریداری کنید.