مجسمه شیر و خورشید برنجی

مجسمه شیر و خورشید برنجی در گروه مجسمه های تزییناتی قرار می گیرد که دارای معانی مختلفی است. جالب است بدانید تا بیش از انقلاب اسلامی در ایران از شیر و خورشید همراه با یک دیگر به عنوان یک نماد ملی یاد می‌ شد و حتی در پرچم ایران هم، همین شکل نمایان شده بود. همچنین در دوران صفویه، شیر و خورشید نماد شیعه و ایرانی بودند و حتی مهر شاهنشاهی هم در این زمان به این نماد منقش شده بود. در دوران قاجاریه، شیر با نماد مذهب و خورشید با نماد شاه نیز معرفی می‌ شد. بر اساس این موارد می‌ توان گفت مجسمه های شیر و خورشید برنجی در تمامی تاریخ از محبوبیت ویژه ای برخوردار بودند و هم اکنون هم در بین برخی از خریداران جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص می‌ دهند.

مجسمه شیر و خورشید برنجی

مجسمه برنجی قو

مجسمه برنجی قو همان طور که می دانید هنر های تجسمی و مجسمه سازی در ایران علاقه مندان بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌ دهند و در واقع یکی از زمینه های هنری برای تولید آثار بسیار زیبا و جذاب می باشند. در حال حاضر قیمت مجسمه های برنجی تولید شده به این روش ها بسیار بالاتر از مجسمه های آهکی هستند و در طراحی و تولید انواع مجسمه های برنجی از شکل حیوانات مختلفی استفاده می شود.

به عنوان مثال در بازار انواع مجسمه برنجی قو معرفی می گردد که از ظرافت و زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد. در حال حاضر برای ساختن مجسمه برنجی قو از آلیاژی با همین نام تجاری استفاده می شود که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و مقاومت بالای این محصولات در برابر رطوبت باعث شده است که به راحتی تغییر رنگ نداده و به عنوان یک مجسمه لاکچری برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار بگیرند.

طراحی و تولید مجسمه دکوری طرح قو در اندازه های متفاوتی انجام می پذیرد و هر یک از خریداران و علاقمندان به این محصولات، می توانند بر اساس بودجه ای که دارند خرید آنها را به انجام برسانند.

مجسمه برنجی گاو

مجسمه برنجی گاو در عصر حاضر تزیین و دکوراسیون منزل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و انتخاب ظروف مناسب و زیبا در این زمینه حائز اهمیت می باشد. در حال حاضر در بین علاقه مندان به تزیینات دکوری، انواع مجسمه های گچی، پلی استری، فلزی و برنجی بسیار پرطرفدار هستند و هر کدام دارای جلوه و نمای خاصی می باشند و تاثیرگذاری متنوعی را در دکوراسیون های منازل ایجاد می نمایند.

مجسمه در واقع یکی از اجزای ضروری برای ایجاد دکوراسیون های جذاب است که به کمک استفاده از شکل حیوانات مختلفی طراحی و تولید می گردد و هر یک از هنرمندان در این زمینه بر اساس سلیقه مشتریان خود، از شکل های حیوانات مختلفی استفاده می نمایند. همچنین در تولید مجسمه های مختلف از آلیاژ های با کیفیت های مختلف استفاده می شود. به عنوان مثال در بازار مجسمه برنجی گاوی معرفی می گردد که از طراحی و ظرافت خاصی برخوردار می باشد و همان طور که از نام این محصول بر می آید از برنج به عنوان یک آلیاژ قوی در تولید این محصولات استفاده می‌ شود.

برنج جنس مقاومی دارد و در برابر رطوبت بیشترین تداوم در تغییر رنگ را به خود اختصاص می‌ دهد تا در واقع خریداران بتوانند در مدت زمان های طولانی از این نوع مجسمه های فوق زیبا استفاده نمایند. سایز و اندازه مجسمه های برنجی با یک دیگر بسیار متفاوت است و خریداران می توانند نمونه های متفاوت این محصولات را بر اساس نظر شخصی خود خرید نمایند.

مجسمه برنجی

مجسمه برنجی مجسمه ها مخصوصا آن مجسمه های طلایی رنگ و برنزی جزو آن دسته از لوازم تزئینی هستند که طرفداران ویژه‌ ای را در دوره های مختلف از آن خود می نمایند. البته استفاده از مجسمه های برنزی تزئینی در طراحی دکوراسیون های داخلی می‌ تواند شرایط ایده آل را برای تغییر فضای ایجاد نماید. به همین دلیل طرفداران این محصولات بسیار زیاد هستند.

مجسمه ها جزو قدیمی ترین وسایل تزییناتی هستند که در گذشته در بین خانواده های نجیب و سلطنتی، از نمونه های برنزی و برنجی آنها استفاده شده است. در گذشته مجسمه ها به عنوان نماد های خاصی طراحی و تولید می‌ شدند. به عنوان مثال مجسمه ماهی با نماد خوشبختی در زندگی و همچنین مجسمه شیر با نماد قدرت و آتش طراحی و تولید می‌ شدند.

برای تولید مجسمه های برنجی به عنوان متداول ترین مجسمه های موجود در بازار ابتدا، شکل مورد نظر را از گچ می سازند. سپس به کمک مواد سیلیکاتی آنها را قالب گیری می نماید. سپس برای پر کردن قالب، موم را ذوب کرد و در آن می‌ ریزند تا محصول مورد نظر تولید شود. در مرحله آخر فلز برنج را ذوب کرده و در درون این قالب می ریزند و بعد از سرد شدن فلز مذاب، قالب را شکسته و مجسمه برداشته می شود. در مراحل بعدی به دلیل وجود ناهمواری ها و اضافی های آن را پرداخت می کنند و یک مجسمه زیبا را به بازار ارائه می دهند.

مجسمه برنجی هخامنشی

مجسمه برنجی هخامنشی فلز برنج با رنگ طلایی قالب یکی از بهترین انواع فلزات برای تولید مجسمه های زیبا می باشد. این محصول از همان گذشته تاکنون در بین تولید کنندگان مجسمه های مختلف مورد استفاده قرار می گرفته است و در حال حاضر برای طراحی بسیاری از مجسمه ها از این محصول استفاده می گردد.

مجسمه در واقع یک تندیس قالبی شکل است که به یاد چهره های مخصوص، شی و شکل حیوانات مختلف ساخته می‌ شود. به عنوان مثال در بازار های فروش انواع مجسمه، مجسمه برنجی هخامنشی، مجسمه برنجی گاو، مجسمه برنجی اسب و غیر معرفی می‌ گردد و هر یک از مشتریان با توجه به سلیقه شخصی خود، می توانند خرید این محصولات را به انجام برسانند.

مجسمه برنجی هخامنشی جزو زیباترین و البته با کیفیت ترین وسایل دکوری است که در بازار ها معرفی می گردد. این محصولات به واسطه داشتن تفاوت های ظاهری با یک دیگر با قیمت های متنوع به فروش می رسند و هر یک از خریداران می توانند به صورت کاملا اختیاری، خرید این مجسمه‌ ها را به انجام برسانند. اگر قصد خرید بهترین مجسمه های برنجی هخامنشی را دارید با مشاورین ما در ارتباط باشید تا زیباترین محصولات در اختیار شما مشتریان قرار بگیرد.