پودر سیر تکسو می تواند تا ده ها سال سالم بماند

پودر سیر حاوی ویتامین C، ویتامین B6، آهن، کلسیم، پروتئین، منیزیم، سدیم و کربوهیدرات به شکل فیبر و قند است.

اگرچه غلظت این مواد مغذی کمتر از حبه های سیر تازه است، اما هنوز تعدادی آنتی اکسیدان و ترکیبات آلی مانند آلیسین وجود دارد که می تواند برای سلامتی شما مفید باشد.

برخی از مهمترین مزایای سلامتی پودر سیر تکسو شامل توانایی آن در تنظیم فشار خون بالا، کاهش سطح کلسترول کل، بهبود سیستم ایمنی، کاهش خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان، و کمک به هضم غذا و غیره است.

ترکیبات آلی، آهن و فیبر موجود در پودر سیر برای سلامت معده شما عالی هستند. اگر از سوء هاضمه، یبوست یا مشکلات معده رنج می برید، این می تواند به حرکت آرام روده ها و رفع مشکلات کمک کند.

تهیه پودر سیر در خانه بسیار آسان است. تنها جزء موجود در پودر سیر خود سیر است، اگرچه بسیاری از مردم نمک را به مخلوط اضافه می کنند که به آن نمک سیر می گویند.

نکته: برای نمک سیر، نمک را به همراه حبه های سیر آب شده به پردازنده اضافه کنید.

پودر سیر تکسو

جان استاتون یک نویسنده، ویراستار و ناشر دوره گرد، با مدرک زبان انگلیسی و زیست شناسی یکپارچه از دانشگاه ایلینوی در Champaign، Urbana (ایالات متحده آمریکا) است.

او یکی از بنیانگذاران یک مجله ادبی به نام کلانتر ناتینگهام است و زیباترین مکان های جهان را دفتر کار خود می نامد. در یک سفر مداوم به سمت ایده خانه، او از کلمات برای آموزش، الهام بخشیدن، ارتقاء و تکامل استفاده می کند.

دوست دارید آیولی درست کنید اما فرآیند پوست کندن حبه سیر و له کردن آن با پرس سیر را خیلی خسته کننده می دانید؟ سپس می توانید پودر سیر را نیز گرفته و با آن مزه دار کنید.

آزمایش‌های مستقل در اینترنت نشان داده‌اند که پودر سیر بسیار مفید است، حتی مقدار کمی برای طعم دادن به آیولی یا غذاهای دیگر کافی است.