پیدا شدن زیتون شیشه ای در اعماق دریای سیاه مربوط به دزدان دریایی آمریکا

گونه های زیتون شیشه ای ویژگی های متمایز خود را از ژنتیک، منطقه و آب و هوای خود و نحوه برداشت و درمان آن ها می گیرند. نتیجه صدها و صدها زیتون با شخصیت منحصر به فرد است.

در مرینیت کردن، چاشنی کردن و پر کردن میوه های کوچک نقش داشته باشید، و نتیجه یک منوی زیتون بی نهایت طولانی است خیلی زیاد است که نمی توان در یک مقاله طبقه بندی کرد. اما نترس! در اینجا برخی از کلاسیک های زیتون وجود دارد که باید بدانید و مزه کنید.

پادشاه زیتون های رومیزی یونانی، کالاماتای محبوب و محبوب، بنفش تیره، با پوستی تنگ، براق، براق و شکل بادامی زیبا هستند. این گونه کاندیدای عالی برای تاپناد است، اما من دوست دارم آنها را به سادگی با مقداری گل کلم بوداده سرو کنند.

زیتون Castelvetrano رایج ترین میان وعده زیتون ایتالیا است. سبز روشن، آنها اغلب به عنوان دولچه شیرین شناخته می شوند و از Castelvetrano، سیسیل، از گونه زیتون nocerella del belice می آیند.

آنها رنگ سبز کرمیت، گوشت گوشتی، کره ای و طعم ملایم دارند. آنها را با پنیر شیر گوسفند و یک شراب سفید ترد سرو کنید. این زیتون های سبز غول پیکر در Cerignola، در منطقه Puglia ایتالیا، پاشنه چکمه، برداشت می شوند.

آنها ترد و فوق العاده کره ای هستند. اندازه سنگین آنها باعث می شود که به راحتی پر شوند – آنها به ویژه با سیر، پنیر، کیپر و آنچوی خوب بازی می کنند.

این زیتون‌های ریزه‌پوست و جت سیاه از جنوب فرانسه دل‌نواز هستند. زیتون های چاق و چروکی ابتدا خشک شده، سپس در آب نمک کهنه می شوند، گوشتی، اندکی تلخ و مملو از طعم معطر هستند.