فواید بی نظیر لیمو برای تقویت سلامتی!

لیمو ترش زرد جهرم، یک لیمو بسیار بزرگ، جذاب و موفق است که در جهرم پرورش یافته است همچنین یک درخت زینتی دوست داشتنی و نگهداری آسان می سازد و آن را در شهرستان ها بسیار محبوب کرده است.

ما از این فراوانی سپاسگزاریم زیرا لیمو یکی از مفیدترین میوه های روی کره زمین است و به دلیل فواید بی شماری که برای سلامتی دارد و طعم و عطر بی نظیری که دارد، اغلب به دستور العمل های مختلف اضافه می شود.

لیمو برای سم زدایی بدن عالی است و انجماد لیمو بهترین گزینه برای بهره مندی از فواید آن است پوست لیمو سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و خواص بهداشتی متعددی مانند تنظیم کلسترول، پیشگیری از سرطان، درمان عفونت های باکتریایی و از بین بردن انگل ها و کرم ها را ارائه می دهد.

لیمو ترش سه فصل سرشار از ویتامین C است و پوست آن در دفع سموم بدن موثر است مطالعات نشان داده اند که پوست لیمو در واقع حاوی 5 تا 10 برابر بیشتر ویتامین است چند دهه پیش، دانشمندان اثرات لیمو را در مورد سرطان بررسی کردند.

چیزی که آنها دریافتند این بود که این میوه ها سلول های بدخیم را در چندین نوع سرطان از جمله سرطان ریه، سینه و روده بزرگ از بین می برند.

بهترین چیز در مورد همه اینها این است که لیمو ترش زرد شیراز، بر خلاف شیمی درمانی، فقط سلول های سرطانی را هدف قرار می دهد و سلول های سالم را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

به گفته دکتر مریلین گلنویل، متخصص تغذیه و متخصص سلامت زنان، پوست میوه های مختلف می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از سلامت کلی حمایت کند، او همچنین ادعا می‌کند که اسموتی‌ها بسیار سالم‌تر از آب‌میوه‌ها هستند، زیرا حاوی سایر قسمت‌های میوه از جمله پوست هستند.

اسموتی های لیمو طعم تلخی دارند، بنابراین گزینه زیر برای فریز کردن آن ها همان چیزی است که ما به شدت توصیه می کنیم. بنابراین، در اینجا نحوه یخ زدن لیموها آورده شده است:

برای شستن و ضد عفونی کردن لیمو ترش نارس از سرکه سیب استفاده کنید سپس آنها را بشویید و بگذارید خشک شوند سپس آنها را تا صبح روز بعد بگذارید تا یخ بزنند و سپس کل میوه را به همراه پوست، پالپ و دانه ها رنده کنید.

لیموهای منجمد را می توان به غذاهای مختلف، اسموتی ها، چای، محصولات پخته شده، دسرها و سوپ ها اضافه کرد.

  • منابع:
    1. THE HEALTH BENEFITS OF LEMONS
  • تبلیغات: 
    1. سقوط قیمت سکه و دلار در اسفندماه
    2. استفاده افراد مشهور از روبالشی‌های ابریشمی
    3. نکات طلایی برای میلیاردر شدن
    4. مادری که با فلفل توانست جان دخترش را نجات دهد اما…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.