ماشین لباسشویی که فقط با آب داغ روشن می شود!!

تقریبا نیمی از صدمات علت اولیه مربوط به ماشین لباسشویی 8 کیلویی بود. دومین مکانیسم رایج برای این دسته از صدمات، قرار دادن یک عضو بدن در ماشین لباسشویی اتوماتیک بود.

برای صدمات ناشی از علل ثانویه، پریدن یا افتادن از دستگاه و ضربه زدن به واشر رایج ترین بودند. برخی از صدمات ناشی از علل ثانویه غیرمنتظره گزارش شده است.

در تعدادی از موارد، کودکان مواد شیمیایی ذخیره شده در ماشین لباسشویی اسنوا یا نزدیک آن را می خوردند. هیپوکلریت سدیم به ویژه با بلعیدن و همچنین با سوختگی های شیمیایی پوست همراه بود.

چندین مورد گزارش شده است که در آن کودکان توسط مایعات داغ باقی مانده در بالای ماشین لباسشویی که کودکان روی خود ریخته بودند، سوختند.

اگرچه آسیب عمدی در برخی از ماشین لباسشویی لمسی امکان پذیر است، NEISS این اطلاعات را مستند نمی کند.

تقریباً 31 درصد از صدمات مربوط به ماشین لباسشویی خودکار مربوط به محصول دیگری است که توسط CPSC ردیابی شده است، در حالی که تنها 4.4 درصد از آسیب های مربوط به ماشین لباسشویی مربوط به محصول دیگری بوده است.

به‌طور خلاصه، ماشین‌های لباس‌شویی wringer، اگرچه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، هنوز با تعداد قابل توجهی صدمات به کودکان همراه هستند و با وجود ویژگی‌های ایمنی گنجانده شده در طراحی‌های مدرن، آسیب‌های ناشی از ماشین‌های لباسشویی خودکار رخ می‌دهد.

با تغییر طراحی در ماشین لباسشویی سامسونگ می توان از برخی آسیب ها جلوگیری کرد، اما برخی دیگر تنها با نظارت بهتر کودکان قابل پیشگیری هستند.

شواهدی از یک مطالعه اخیر وجود دارد مبنی بر اینکه نظارت ناکافی بر کودکان یک عامل رایج در مرگ و میر ناشی از جراحات است. ممکن است از برخی از این آسیب ها جلوگیری کند.

تا زمانی که روش‌های مؤثرتری برای پیشگیری از آسیب پیدا نکنیم، متخصصان مراقبت‌های بهداشتی در آموزش عمومی برای افزایش آگاهی از خطرات بالقوه ماشین‌های لباسشویی، به ویژه هنگامی که برای هدفی غیر از هدف مورد نظرشان استفاده می‌شوند، نقش دارند.

نشریات مربوط به والدین باید شامل هشدارهایی در مورد صدمات ناشی از ماشین لباسشویی باشد و به طور خاص به جای ترویج رویه قرار دادن نوزادان روی ماشین ها به منظور تسکین آنها، ممنوع شود.

تحقیقات آینده باید اثربخشی ویژگی های ایمنی را تحت نظر داشته باشد زیرا ماشین های لباسشویی قدیمی با مدل های جدید جایگزین می شوند. کمی سازی بیشتر شرایط پیرامون صدمات ممکن است به رویکردهای پیشگیری از آسیب بهتر منجر شود.

  • منابع:
    1. Washing machine related injuries in children: a continuing threat
  • تبلیغات: 
    1. دلیل استفاده از لوبیا در کشورهای در حال توسعه
    2. فردی که با استفاده از فکر خود در مسیر ثروت قرار گرفت
    3. ساختن خانه در کره ماه توسط معروف ترین فرد جهان!
    4. روغن زیتون از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.